Jag saknar mina hemtrakter

Idag har vi varit ute i Söråker och hälsat på farmor och pappa ♥
Det var jättelänge sedan jag träffade farmor sist så det var riktigt kul. 
Jag visade lite bilder från bröllopet och så fikade vi lite.
 
Sedan for vi upp till pappa och fikade ännu mer och så hjälptes vi åt med att klippa gräset.
Ungarna sprang omkring ute och lekte och körde permobilen!
Malin, Emelie och Maya var också där så nästan alla syskon var samlade :)

Jag saknar faktiskt mina gamla hemtrakter en del.
Varje gång vi åker dit så får jag lite "hemlängtan".
Jag saknar vårt gamla hus, fotbollsplanen och folkan!

Det blev en riktigt bra dag iallafall och jag for hem med lyckokänslor i hela kroppen ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Å jag saknar också Söråker!

2013-07-23 @ 21:15:21
URL: http://carr0n.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0