Möhippa #2

Igår hade vi planerat in en dag för att göra absolut ingenting, men jag blev grundlurad igen!
Jag somnade en stund på soffan och vaknade av att det bankade på dörren och in kom en grön, jättefin varelse som lämnade över ett kuvert...

Hade ingen aning om vem det kunde vara eller vad vi skulle göra..

Fick iallafall en underbar dag/kväll/natt och idag har jag mått som jag förtjänar efter ca 12 timmars drickande! :D

Blev människa mitt på dagen igen och vi har haft en träff med fotografen och sedan har Linda varit här så att vi har planerat det allra sista inför lördag!
 



Kommer att berätta allt om båda mina möhippor och det kommande bröllopet så fort jag har fått lite bilder och då jag har lite mer tid till att skriva! :)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0