Att ta hand om sig själv

Jag har alltid varit en sån som låter andras behov gå före mina egna.
Dessutom hittar jag alltid saker att göra istället för att unna mig lite egentid.
 
Ikväll sket jag i att plocka undan, vika tvätt osv. för att istället lägga en ansiktsmask, fixa ögonbrynen och naglarna.
Känner mig genast mycket fräschare och snyggare.
Jag måste bli bättre på att göra dessa små saker som piggar upp vardagen!
 
Imorse när jag vaknade hade jag sån ångest för att jag saknar träningen.
Jag har inte tränat sedan i slutet på april då jag fick ont i halsen.
Sedan dess har jag haft ont i halsen till och från och nu har jag även fått en jävla hosta och snoret rinner.
Vill gå ut och springa, svettas och ha träningsvärk!!
 
Hoppas verkligen att jag blir frisk snart så jag kan röra på mig.

Vad gör ni för att pigga upp er själva och som får er att känna er lite snyggare?
 

Testade ansiktsmasken som jag fick av barnen i present då jag fyllde år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0