Som jag längtat

Nu har Nora precis kommit hem från sin match, äntligen säger jag bara.
Är så otroligt trött att jag skulle kunna somna ståendes.
 
Har varit trött större delen av eftermiddagen och när jag höll på att somna runt 18-tiden så bjöd jag in oss till Ida och Jonas.
Där blev vi bjudna på kladdkaka, grädde och jordgubbar!
Det var så jäkla gott att jag hade kunnat äta upp allt själv ;)
 
Det var skitkul att träffas igen, efter att Ida gick hem på semester så är det ganska tomt på jobbet.
Jag har ingen att morgonsurra med längre.. men å andra sidan så kanske jag får mer gjort ;)
 
Vi har hunnit med lite bröllopstankar och imorgon ska vi provbaka tårtan!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0