Vad fan är det för fel på vissa barn?

Vi har inte så mycket barn i närheten där vi bor med det finns några pojkar som är lite yngre än Amanda som brukar vara här och leka ibland.
Nu verkar det har slagit slint i huvudet på den ena och jag har lust att skälla ut honom efter noter och förbjuda honom att komma hit mer.
 
Igår var han jättetaskig med tjejerna och lyssnade inte alls på vad dom sa.
Sedan började han att spotta på studsmattan och var allmänt otrevlig och uppkäftig.
 
Idag hann vi inte mer än att hämta hem barnen förrän han ställer sig och KISSAR mitt på gräsmattan där tjejerna klättrar upp till studsmattan.
 
Vad är det för fel på vissa barn?

Beter man sig inte när man är hos andra och lyssnar på deras föräldrar?
Vi har pratat med båda pojkarna tidigare och berättat vad det är för regler som gäller här hemma.

Mina barn är inte heller änglar alla gånger men jag förväntar mig att dom beter sig och lyssnar när dom är hos andra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0