Falska människor!

Sitter och retar upp mig på alla idioter och falska människor.
Dom som vänder kappan efter vinden och dom som inte borde få finnas i närheten av mig eller min familj.
Tyvärr finns det alltid någon som kommer att vara där oavsett om jag vill det eller inte.

Det senaste året har jag fått lära mig en hel del och jag kommer nog aldrig att upphöra förvånas.
Jag kommer inte döma någon på förhand längre, det kan visa sig att den personen är den som har mest förstånd trots allt!

Ibland önskar jag bara att jag kunde få bestämma vilka vissa ska umgås och ha kontakt med.
Men tyvärr kan jag inget göra.
Jag kan bara att stå på sidan om och hoppas att allt inte går åt helvete.
Hoppas att personen i fråga tar sitt förnuft till fånga och tänker steget längre.

Jag vet att det är meningslöst att lägga energi på sånt här men ibland är det är svårt att bara låta det vara.
Ska försöka släppa det här nu och ta tillvara på alla underbara människor som finns omkring mig istället ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0