När inget blir som man tänkt sig!

Shit vilken dag det blev...!
Förmiddagen på jobbet var den bästa på länge, fick mycket gjort och jag kände mig riktigt nöjd när jag for därifrån.
Jag flexade ut kl 13 för att vi inte skulle behöva stressa ihjäl oss ner till fotbollen..

Jag började med att hämta Nora och Amanda på skolan, allt var frid och fröjd tills Nora öppnade dörren på bilen.
Det första hon säger är: Men mamma, vi har ju glömt att köpa fotbollsskor!!

HELVETE!!!

Det skulle vi ha gjort i veckan men jag hade helt glömt bort det..
Vi hittade ett par skor iallafall och vi kom iväg på utsatt tid! :)

Mats hade inte tänkt att åka med från början men vi tänkte att det kunde vara kul att åka allihopa... vi skulle inte ha tänkt så!

Hallen i sig var stor, mycket gräsyta men knappt någon plats alls för oss åskådare.
Vi fick lämna vagnen vid ingången och sedan tränga in oss i folkmassan.
Vi hittade en plats där vi kunde sitta men Freja var inte alls på humör för att sitta still i ca 1 timme!

Vi försökte med banan, festis och kill på ryggen men när det var några minuter kvar av matchen så gav Mats upp och gick iväg med henne.
Det gick folk fram och tillbaka hela tiden och jag blev mer och mer irriterad.
Det dåliga humöret höll i sig hela eftermiddagen :/

Imorgon åker jag ner själv med Nora, första matchen börjar 9.00 och den andra 12.30.
Tänkte hinna med att hälsa på pappa där emellan :)

Det blev ett par rätt schyssta skor med tanke på hur stressade vi var! :)
Ungen har ökat ytterligare en storlek så om ungefär 1 år så kan vi låna skor av varandra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0