Nu börjar jag bli pinsam..

Nora har kommit in i en period då hon tycker att jag är extremt pinsam.
Hon vill inte att jag ska spela hög musik i bilen för hon tror att dom andra bilisterna kan höra oss.
Har förklarat för henne att dom inte gör det och höjer lite till ;)
Om jag dansar eller sjunger här hemma t.ex. så håller hon på att bryta ihop och det är ofta jag får höra: Men maaaaaammaaa!!

Efter middagen idag fick jag någon energikick, körde lite hemmaträning och sedan tog jag på mig mina JÄTTEhöga klackar, spelade hög musik, dansade och sjöng för full hals.
Nora satt vid köksbordet och gömde sig i händerna!

När jag berättade för henne att jag ska åka ner till Sundsvall i maj på Idoluttagningen så höll hon på att dö!
Men maaaammaaaa, du kan ju inte ens sjunga!! 

Stackars barn, vad har hon för föräldrar? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0