YOHIO i Birsta City!

Nu kan jag äntligen slappna av lite efter dagen som blev jättelyckad!
Vi kom till Birsta strax före 16 och åt lite mat.
Nora och Amanda gick och ställde sig framför scenen vid 16.30 och väntade snällt i 1½ timme innan Yohio klev upp på scenen.
Vi lyckades hamna långt fram en stund innan det var dags men Amanda såg ingenting så jag knackade en tjej på axeln och frågade om det fanns någon plats för henne längst fram.
Hon var snäll och släppte förbi Amanda så hon var nog lyckligast av oss alla! :)

Han sjöng 2 låtar och gjorde det riktigt bra!
(Our story och Heartbreak Hotel)

Tror jag är lite smått förälskad i den lilla pojken ;)

Får se om jag har lyckats hamna på någon bild eller film, skulle vara lite kul att se mig bland alla småbarn :P

Vi gick därifrån när han satte sig för att signera, varken Nora eller Amanda hade köpt något från shoppen och han signerade inga lappar :(
Men det kommer fler gånger hoppas jag!
Dom var jättetrötta på vägen hem men helt till sig.
När vi gick igenom bilderna sa Amanda så här: Tänk att Yohio finns på riktigt! 

Det är hennes stora idol och hon vill ha allt med honom nu!
Tur att hon fyller år snart :D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0