1 maj!

Fick en riktigt skön start på morgonen idag! 
Mats klev upp med Freja då hon vaknade och jag fick sova vidare till 9.30.
Jag låg kvar och drog mig till 10.30-11.00, Freja hade då somnat bredvid mig efter att ha legat och myst en stund ♥

Fick ett ryck och dammsög hela lägenheten och soffan fick sig en omgång också, det var verkligen på tiden!
I övrigt har vi inte gjort så mycket, Nora har tränat och vi har slängt lite sopor.

Fyndade en cykel till Nora också men gummit behöver bytas.
Hoppas bara att den inte är för stor, då får jag ta den istället ;)

Våran lilla sjukling blir hemma imorrn igen, hostan vill aldrig ge med sig.
Nu rosslar det i bröstet på henne och snoret det bara rinner :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0