60 dagar, 2 månader..

Shoppingen blev riktigt lyckad idag!
Mats har hittat ALLA sina kläder, känns så jäkla skönt och han var hur snygg som helst i kostym!
Det pirrade i hela kroppen när jag tittade på honom och föreställde mig hur han kommer att se ut då han står där i kyrkan och väntar på mig ♥

Vi hittade några presenter till Amanda också men måste ner på stan och leta en sommar jacka.
Hon är nog den enda som går omkring med vinterjacka just nu... :P

Någon sprit blev det inte idag men däremot så fick vi sällskap av Nathalie och Ellen på våran shoppingtur.
Alltid lika trevligt :)

Vi hade även fått hem ett paket idag med våra "placeringskort"!

Herregud, det är inte långt kvar till bröllopet nu, 60 dagar är ju ingenting!!
På torsdag ska vi hämta ut ringarna och på måndag ska vi träffa prästen och gå igenom allting.
Känns ändå som att vi har koll på det mesta så det känns skönt.
Nu ska bara allt styras upp :D

Åhhhh.. jag håller på att längta ihjäl mig samtidigt som jag håller på att dö av nervositet...

Kan ni förstå att jag snart kommer att gifta mig, det är ju hur stort som helst ♥
Jag hoppas att Mats kommer att tycka om klänningen som jag kommer att bära!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0