Egoboost!

Det är alltid lika roligt att höra när folk gissar min ålder!
De flesta reagerar redan när dom får höra att jag har barn och när jag sedan säger att jag har 3 så ser dom ut som fågelholkar :)

Jag tycker ju att jag är jättegammal men tydligen ser jag inte ut att vara så gammal som jag faktiskt är..

Idag på lunchen så var det en kvinna som blev jätteförvånad då hon fick höra att jag har barn (hon jobbar inte här på kontoret).
Hon frågade lite försiktigt om hon fick vara oförskämd och fråga hur gamla barnen är.
Hon gissade på att jag bara var 20 år!

Försår ni vad kul det är att höra sånt!? :)


Jag vet att min backslick inte är så jävla snygg men håret delar sig alltid så jävla snyggt bak i huvudet så det går inte att ha utsläppt! :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0