Inte vår dag..

Jag har stått på loppis mellan 10-16 idag, jag och Malin var sist kvar av alla (som vanligt!).
Många packade ihop och for när det fortfarande var några timmar kvar.
Under dagen har det kommit några skurar så det blev mycket packande in och ut ur bilen.
Fick lite mer sålt än sist iallafall men (som vanligt) hade vi sämsta platserna trots att vi anmälde oss först av alla!

Fick ihop nästan 400:- så det är 1/5 av min frisyr till bröllopet ;)

Efter middagen så for vi ut till Jens och Nathalie och fikade lite, är så lugnt och skönt där ute så man vill aldrig åka hem!

Men hem for vi iallafall och möttes av en trevlig överraskning, någon hade stängt igen toalettdörren så att Nora klev i en stor hög med kattskit som låg på vardagsrumsmattan!!!!
Vi som äntligen var nöjda med mattan vi hade, den ligger nu ute på balkongen nu och väntar på att kastas :(

Efter att Amanda hade duschat så kom hon in i vardagsrummet med handduken på huvudet.
Hon var ivrig på att hugga in på drickan så hon slängde till med handduken och sedan var det krossat glas överallt :/

Nu sitter vi stilla och hoppas på att vi slipper mer otur.. bortsett från att jag börjar få ont i halsen och känner mig jättetjock bakom näsan.

Det har ändå varit en riktigt bra dag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0