Ladda för ny dag

Vi fick en hel del gjort idag faktiskt, mer än jag trodde att vi skulle få! :)
Vi har kört iväg med en massa sopor, lagt på sommardäcken på bilen. Helt nya och fräscha faktiskt!
Har även hämtat hem lite möbler från Mats mamma och plockat undan lite (som vanligt).

Vi blev bjudna på middag hemma hos Sandra och Helena så vi har ganska nyss kommit därifrån.
Tjejerna har lagt sig och jag dyker snart ner i sängen jag med.

Nora har match imorgon 9.30 så vi måste upp i tid.
Kan tyvärr inte ligga och dra mig och mysa med Freja som jag brukar göra annars.

Efter fotbollen ska vi åka ut till pappa och äta middag med alla syskon.
Hoppas på att alla kommer att vara där iallafall! :D

Får se om det blir bra väder så jag kan fota alla barnen ute på gräset!
*håller tummarna*

Det blev en bra dag ändå trots att jag missade Idol!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0