Mina kläder har krympt!

Jag vet inte hur det har gått till men alla mina byxor jag krympt i tvätten.
Jag får inte på mig ett endaste par av mina jeans längre!

Jag har 2 par leggings som jag kan ha men dom är väldigt slitna och ligger i tvätten just nu.
Letade fram ett par strumpbyxor (dom enda jag äger) som jag köpte i somras för att slippa gå naken idag.
Herregud, vad är det som händer?

För någon vecka sedan så fick jag iallafall upp jeansen men dom var trånga i midjan, nu får jag dom inte ens över låren!
 
Antingen måste jag köpa en ny garderob eller kämpa för att komma i kläderna igen...
 

Tur att det fortfarande är plusgrader ute så jag slipper frysa ihjäl ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0