Myshelg!

Helgen har rusat förbi som vanligt i ett rasande tempo..

I fredags efter jobbet la jag mig på soffan direkt när jag kom hem och vilade nån timme innan vi for ut till Nathalie och Jens på middag och Idolmys.
Vi åt jättegod mat och småtjejerna fick leka av sig lite :)

Igår var tanken att jag och tjejerna skulle åka på badhuset här i stan men det var stängt pga simtävlingar.
Vi blev jätteledsna allihopa, Freja satt bak i bilen och skrek bada, bada, bada!!
Ringde till syrran och kollade om hon var ledig och vi hade tur.
Hon och Maya följde med oss på Himlabadet.
Så vi fick bada till slut och vi hade jättemysigt!

Trodde det skulle bli lite halvjobbigt att ha koll på alla barna själv men det var inga som helst problem :)

Vi var alla nöjda och glada när vi for därifrån, Freja slocknade i bilen efter 2 minuter.

Vi stannade till hos pappa på vägen hem och hälsade på en liten stund också.
Vi pratade lite och blev bjudna på smörgåstårta som mamma hade fixat :)

Efter middagen la jag mig på soffan, slumrade till lite och sedan kikade vi på Så mycket bättre innan vi gick och la oss.

Verkar ha kommit in i någon period när jag är väldigt trött igen.
Fick trots allt sovmorgon imorse men skulle kunna somna vilken sekund som helst nu :/


Men helgen har varit riktigt mysig och det var längesedan jag hittade på något med tjejerna ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0