Skäms på er abc gruppen!

Det är sällan jag blir upprörd över något men nu kokar jag av ilska!

Idag fick vi brev om att vi kunde se och beställa Nora och Amandas skolfoton.
Vi har väntat jättelänge och jag var så nyfiken på alla bilder.

Förra året kunde vi välja på 13-14 st porträttfoton på båda två med olika poser och olika färger på bakgrunden.
Skitkul att se även om man inte beställer hem alla :)

Jag började med att hämta hem årets bilder på Nora och det fanns totalt 3 st!!!
2 porträttbilder och ett gruppfoto.
Porträttbilderna såg dessutom nästan likadana ut och Nora blev jättesnopen och besviken.
Hon berättade om att de hade knäppt jättemycket bilder i olika poser.

Sedan hämtade jag hem Amandas bilder och där fanns det totalt 17 bilder.
Och där fanns alla olika poser med!!

Då brann det för mig....

Hur i helvete kan det bara finnas 2 bilder på Nora?
Alla kan ju inte ha varit skitdåliga och vem är det som bestämmer om hon blir bra på bild isåfall?
Dom eller jag?

Har iallafall skickat iväg mitt första mail med klagomål!!

Får väl se vad jag får för svar..
 

Riktigt riktigt dåligt abc gruppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0