Snart helg!

Det gick skitbra hos Strumpan idag, gjorde inte ens i närheten lika ont som de tidigare gångerna.
Under ena foten så var det faktiskt som lite skön massage och under andra så blev det lite mer tryck men jag kunde slappna av och nu slipper jag gå dit fler gånger! 
Ska fortsätta med lite övningar hemma men annars är fötterna pigga :)

Slutade lite tidigare idag, måste passa på när vi har så lite att göra på jobbet.
Alltid skönt att få lite mer tid med familjen men Amanda är inte alls lika glad över det.
Hon blir skitsur om hon måste hem tidigare än 16 från fritids.

Vi har hunnit tvätta ett berg med tvätt och hälsat på Jens och Nathalie.
Fick mysa lite med fina Elias och jag tror det är första gången någonsin som jag inte känner något eget bäbissug :)
 
Har hunnit med min kvällsträning också och sitter och väntar på att sista maskinen ska bli klar så att jag kan gå och lägga mig.

Fredag imorgon och äntligen helg!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0