Trött och seg!

Dagen var riktigt bra igår, Nora vann alla sina matcher och vi vann våran.
Jag spelade ganska bra för en gångs skull men missade världens friläge för att jag inte tror på mig själv tillräckligt mycket :/

Skyndade mig hem och duschade och sminkade mig.
Var skitladdad för en kväll med middag, sällskapsspel och en tur på stan men efter spelet så hände något.
Jag blev skittrött och kvällen blev inte alls lika rolig som jag hade hoppats på :(

Vi hade jättetrevligt men eftersom jag hade längtat efter den här kvällen i över en månad så trodde jag att jag skulle vara uppe och röja hela natten.
Är så besviken på mig själv!! :(

Jag vaknade till vid 9 imorse men somnade om igen till 10.30, drog mig i sängen i en timme innan jag klev upp och plockade undan och åt frukost.

Sedan har vi bara legat i soffan, sovit lite till.
Är frusen och har lite ont i halsen.

Tur att vi slipper laga middag idag! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0