Undersökning av fötterna!

Gomorron!
Vi har haft den lugnaste morgonen på väldigt länge idag, mycket tack vare Mats överdrivna trevlighet och gulligull med barna :)

 
 
Är riktigt trött och övervägde om jag skulle sitta kvar i värmen i bilen och sova en stund innan jag gick in på jobbet.
Men det skulle ju inte funka...
---------------------------

Var med Amanda på hennes första innebandyträning igår och jäklar vad duktiga tjejerna var.
Trodde inte att dom skulle kunna slå en boll rätt men de gjorde jättefina passningar och de flesta hade ganska bra kontroll på bollen!
 
 
 
Sedan hann jag landa en stund hemma innan jag for iväg och kikade på vår träning.
Det är så surt att bara sitta på sidan och kolla på men idag ska jag iväg och kolla upp fötterna.
Hoppas på att få veta vad som är problemet och att det finns en någorlunda enkel lösning på det hela :)

Fick nyss ett samtal från maken och det fick mig genast att bli lite piggare och gladare, till och med lite pirr i magen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0