Varför vill inte kroppen samarbeta?

Vi åkte på stryk igår när vi mötte Sundsvallstjejerna, det var en hård match och dom var riktigt duktiga.
Vi fick inte alls till vårt spel men till helgen möts vi igen och då ska dom få känna på bättre motstånd!! :)

 
 
Det har varit en ganska soft dag idag, har fått veta min nya lön och Amanda kom med den roligaste lappen jag någonsin har läst när jag hämtade tjejerna från skolan!

Dom ska dra igång ett innebandylag för tjejer som är födda 05/06, första träningen är på onsdag!
Jag blev så jäkla lycklig så jag dansade och jublade i bilen på vägen hem :D
Som vi har väntat på detta, Amanda har tjatat jättelänge på att få börja spela innebandy men det har inte funnits något lag.
Hon lägger av med handbollen nu.. och ska jag vara ärlig så gråter jag inte över det ;)

Jag har haft träning ikväll och som vanligt var jag skitladdad och kroppen har känts bra efter gårdagen, bättre än på länge.
Men det varade inte särskilt länge :(
Jag fick lov att kliva av efter bara en halvtimme.
Mina fötter klarade inte mer!!

Tårarna är inte långt borta och jag vill kapa av fanskapen!
Varför ska mina fötter hindra mig från att kunna träna?
Jag har sån jäkla vilja och tycker det är så himla kul... 
Hur ska jag kunna lära mig något och bli bättre när jag aldrig kan träna fullt ut?

Jag är så jäkla less, förbannad, besviken och ledsen.
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0