Ett steg i rätt riktning

Jag är så glad att jag var till VC i fredags.. Tyckte att jag kände mig något bättre under kvällen bortsett från huvudvärken så vi åkte ut till Jens och Nathalie och umgicks lite.
Jag kunde ju lika gärna sitta där med huvudvärk som att vara hemma med huvudvärk.

När jag vaknade igår morse trodde jag på riktigt att jag skulle dö!
Har nog aldrig haft sån sprängande huvudvärk någonsin.. Kunde knappt öppna ögonen och hur jag än låg så pulserade det.
Mats gick upp med tjejerna och var in någon gång ibland för att kolla läget.
Men så fort jag vaknade till så dunkade huvudet.. :(
Kom inte upp ur sängen förrän vid 12tiden.

Jag bestämde mig ändå för att vi skulle åka ner till Malin och Emil som planerat men första innebandymatchen fick jag tyvärr stå över.
Jag och Malin tog en liten promenad med alla barnen och jag tror att det gjorde susen (tillsammans med mina mediciner) för mina bihålor!
Näsan började rinna och trycket under ögonen började släppa sakta men säkert.

Vi hade en jättemysig kväll och kom hem i någorlunda vettig tid :)

När jag gick och la mig så började det knastra i bihålorna och idag har jag inte känt något tryck alls förutom lite huvudvärk!!
Äntligen ♥

Idag har vi bara tagit det lugnt och tvättat lite.
Marie och Håkan kom och hälsade på en snabbis nu ikväll.. så vi har varit väldigt sociala nu i helgen!
Men det blir väl så när man suttit instängd i en vecka ;)

Imorgon ska jag jobba igen och hoppas på att kunna vara med på träningen.
Måste ta det lugnt men jag saknar innebandyn nu!!
 
Så.. nu vet ni att jag lever.. Godnatt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0