Nya skor igen!

Idag var jag in på Team Sportia för att få lite tips när det gäller mina onda fötter.
Han (expediten) sa att jag hade helt fel skor nu för att spela innebandy i.
Hade ingen dämpning eller stabilitet över huvudtaget så det kanske inte är så konstigt att jag har ont!

Vi kikade på lite olika skor tillsammans och sedan fick jag göra en fotanalys.
Var faktiskt väldigt intressant att få höra om allt!

Jag har ganska högt fotvalv och senan under foten var väldigt hård.
Det ilade i hela kroppen när han kom åt vissa punkter.

Hittade till slut ett par skor som var jättesköna och gav rejält stöd under foten och vid hälen.
Som gjorda för mig.. men kostade även därefter!!

Jag la undan dom och funderade ett par timmar.
Men om jag nu ska spela innebandy ett tag så är det lika bra att investera i ett par riktigt bra skor!

Så här är mina nya, snabba och dyra skor :)

 
Team Sportia är helt klart den bästa sportaffären i den här stan!
Kunnig personal och grymt bemötande.
Behöver jag mer hjälp i framtiden så är det dit jag går.
Tack för all hjälp idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0