Där kom oturen..

Amanda har sin sista match imorgon innan det blir uppehåll (om dom inte går till finalen som är nästa helg).
Hon har längtat jättemycket eftersom hon missade några matcher då hon var i Stockholm.
Hon funderade till och med på att stanna hemma för att kunna spela fotboll istället, men då hon fick veta att det var fotboll den här helgen så var det okej att åka.

När jag kom hem från gymmet tidigare så såg jag att Amanda låg under filten i soffan (hon vilar inte i första taget).
Jag frågade hur det var med henne och hon sa att hon bara var jättetrött och hade ont i ögonen.

Efter en stund somnade hon och vi fick väcka henne vid 19, hon fick vända om och gå och lägga sig i sängen.
Hon var jättevarm och blev såklart jätteledsen!!!! :(

Jag hoppas verkligen att det bara är något tillfälligt och att hon är pigg imorgon men så lär det inte vara!

Fy fan vad jag tycker synd om henne, hon kommer att vara otröstlig om hon inte kan spela fotboll imorgon.
Så jäkla typiskt, kunde inte febern ha hållt sig borta i allafall 1 dag till?

Livet är bra orättvist ibland :(
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0