Energi

Jag har sån energi på jobbet nu och allt flyter på så bra, känns så jäkla skönt! :)
Ser faktiskt fram emot lönesamtalet som är snart, tycker att jag har haft ett riktigt bra år!

Har knappt suttit still en sekund sedan jag kom hem från jobbet, mycket att fixa med så det ser någorlunda vettigt ut här imorgon då det vankas kalas.

Vi har även hunnit med att handla lite godsaker, slagit in några paket och snart ska jag iväg och hämta Nora på träningen.
Sedan kan jag slappna av lite och kika på Idol och Ensam mamma söker :)

Imorgon får vi kliva upp lite extra tidigt allihopa så vi hinner sjunga för 10-åringen innan skolan börjar!
 
Så här såg hon ut på 9-årsdagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0