Freeeedag!!

Amanda cch Freja är hemma med Mats idag.
Amanda somnade med huvudvärk, vaknade och var ledsen inatt för att hon hade så ont i huvudet och vaknade även imorse med huvudvärk :(

Jag hoppas verkligen att den släpper snart, tycker så himla synd om henne ♥

Nora har ont i halsen men är pigg i övrigt så hon fick gå på skolan.

Jag har något att se fram emot på jobbet i eftermiddag, LÖNESAMTAL!!
Ska bli kul att höra hur jag har skött mig det senaste året och om tanken är att jag kanske ska få lite mer lön ;)

I eftermiddag/kväll kommer mamma förbi med resväskorna och sedan ska allt börja förberedas inför resan.
Det är lite att stå i när barnen ska vara hemma.
Nya scheman på fritids och dagis, lämna nya telefonnummer, rutinerna ska gås igenom med mamma osv. ;)

Allt kommer att blir bra till slut men just nu känner jag mig lite stressad, som vanligt! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0