Sista matcherna avklarade!

Nu är fotbollssäsongen slut, bara en match mot oss mammor som avslutning kvar på fredag! :)
Det blev förlust i båda matcherna men tjejerna jobbade på bra.
Jag fick även vara med på ett hörn jag med, som linjedomare under 2 matcher.
Tror jag skötte mig ganska bra! ;)




Jag och Mats ska snart slå på en film och jag har en del att fundera på tills imorgon...

Är det för sent att starta upp en innebandykarriär som 29-åring?
Har ju knappt hållt i en klubba sedan idrotten på gymnasiet.
Det skulle vara så jäkla kul men känner mig lite feg..
Vet inte om det kommer att krocka med Noras innebandy heller.
Åhhh.. beslutsångest!

Köra eller inte köra??

Kommentarer
Postat av: Mats

Får vi ihop det tidsmässigt (vilket vi borde) så kör så det ryker :-D

2013-09-15 @ 22:34:06
Postat av: Marie

Säger som Isabel Adrian. Kbk! ;)
Mats får väl se till att ta körkort snart så han kan skjutsa Nora :)

2013-09-15 @ 22:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0