Sjukt trötta!

Resan gick bra igår, allt flöt på och vi kom fram till rätt ö ;)
Flyget var dock ingen höjdare, trångt och jävligt. När vi hade 2,5 timmar kvar att flyga så hade jag så jäkla ont i röven och räknade ner minuterna tills vi skulle landa!

Hotellet är jättemysigt och vi har fin utsikt från vår balkong :)

Vi tog en promenad ner till stranden igår och kikade runt lite innan vi skulle äta middag.

Buffén var mäktig men jag tordes inte äta så mycket ;)
Vi satt kvar vid baren efter middagen och tog en drink och öl innan vi gick och la oss.

Vi har sovit som stockar inatt och idag har jag ont i nacken, huvudet och känner mig täppt i näsan.
Det var ett hårt dygn med nästan ingen sömn alls så vi ligger fortfarande kvar i sängen ;)

Det blir snart lite frukost och sedan lägger vi oss vid poolen fram till lunch! :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0