Tjurnacke

Jag tror jag vet varifrån min huvudvärk har kommit de senaste dagarna.
Nacken!

Jag är så stel och idag har jag fruktansvärt ont runt skulderbladen och axlarna.
Det känns som att det har hakat upp sig någonstans och när jag gör vissa rörelser med vänstra armen så vill jag nästan gråta av smärta :(

Jaja, det är ju inte huvudet längre iallafall...


 
I övrigt började morgonen bra tills att Amanda slog sitt äpple i ansiktet på Nora när vi satt i bilen.

Jag frågade om hon brukar slå sina kompisar också men det gör hon inte eftersom det är hennes kompisar!
 Men Nora är ju hennes syster så får man tydligen göra vad man vill?

Dom hittar något att bråka om varje dag och jag känner igen dom så väl i mina systrar när dom var små.
Vet inte vad jag ska göra längre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0