Vilken känsla!

Jag var så fruktansvärt nervös när jag for upp till hallen tidigare ikväll.
Jag är ju en sån som tror att alla ska stå och skratta åt mig eller skvallra om hur dålig jag är.
Är så fruktansvärt rädd för att göra fel eller inte vara tillräckligt bra.
En dålig egenskap jag har som jag måste ändra på.

Träningen gick iallafall ganska bra och jag kände mig välkommen.
Behövs en hel del teknikträning och lite tro på mig själv så ska det nog gå bra.
Jag kan ju faktiskt springa även om inte så mycket just nu, kondisen är verkligen inte den bästa!

En till träning på onsdag väntar.. hoppas på många fler efter det :D

Vilken skön känsla det var!!

Tack till alla som har pushat mig och sagt åt mig att testa.
 Och ett speciellt tack till min underbara man som stöttar mig och tror på mig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0