Vitaminer!

För ett tag sedan fick jag hem lite nya vitaminer att testa.
Jag tänkte att lite B-vitaminer skulle få mig piggare på dagarna och jag har faktiskt blivit det.
Även om jag är lite trött på eftermiddagarna efter att ha jobbat hela dagen så har jag en helt annan energi när jag är på jobbet.

Mats äter också dessa kapslar och har märkt jättestor skillnad på sina naglar!
Han har haft en nagel som har varit obefintlig under ca 2 år.
Den hade börjat växa till sig när han började med vitaminerna och nu har den växt ut helt och alla hans naglar ser så friska ut.

Vi kommer nog att fortsätta med dessa framöver, förhoppningsvis blir jag ännu piggare med tiden! :)
 
Finns att köpa hos Svensk Hälsokost!
 

Äter du några vitaminer för att bli piggare eller för att få bättre hy, naglar eller hårkvalité?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0