Glädje och sorg!

Glädje:
~Kvällen var underbar! Mats hade gjort så fint och jag blev bortskämd =)
~Criminal Minds! Fick hem säsong 2 igår. Och man kan inget annat än att älska den serien! Såg två avsnitt igår, eller 1½ för mig. Somnade =/
~Det är fredag idag=helg!

Sorg:
~Min mobil är död! Eller den fungerar väl som den ska, går ju att ringa å så men displayen är svart!!
Den har varit så 2 gånger tidigare men den har blivit normal efter några minuter. Idag har startat om den 2 gånger, skakat och pillat men inget hjälper. Den dog imorse när klockan ringde vid halv 6, det är ju flera timmar sen! Vafan är det för fel? Naturligtvis så har garantin gått ut också, blir så less. Har ju inte råd just nu att köpa en ny =(

Nån som vill ge mig en ny? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0