Dålig uppdatering..

Det var ett himla tjat om att jag ska uppdatera =P
Finns inte så mycket att skriva egentligen förutom att jag jobbar hela tiden känns det som.
Har gjort min första vecka i Sundsvall, skitfina lokaler och jag trivs jättebra. Lite jobbigt att pendla men man kanske vänjer sig snart.
Har jobbat idag också, 7 timmar så nu har jag 1 timme kvar att göra imorrn.

Imorrn är det tänkt att vi ska städa och julpynta, jag som alltid brukar ha allt klart till första advent men inte i år.. *suck*
Gruvar mig med tanke på hur mycket det är som ska göras.. Men det är ju så skönt när allt är gjort och man slipper tänka på det mer!

På fredag är det en liten invigning på jobbet och efter det är det julfest, vi ska äta jultallrik och sen vet jag inte vad som händer.

Har inte så mycket att komma med nu känner jag, ska nog sätta mig i bilen och åka ner på Coop och handla lite gott till ikväll  =)

Puss och hej, leverpastej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0