Hemma igen!

Har varit hemma ett tag nu, älsklingen blev glad eftersom vi hann hem precis till att hockeyn skulle börja.

Har haft en underbar dag med familjen, Amanda älskade att bada och åka alla rutschkanor. Hon var lite avvaktande i början men på slutet var hon helvild =)
Nora tyckte också att det var jättekul! Vi åkte allt och båda barnen dök och sög i sig lite vatten varsin gång..
Vi var bara där i ca 4 timmar men det räckte gott och väl.
Åt på MAX innan resan hem började, barna slocknade på en gång och det förstår jag. Dom vaknade ju ändå halv 5 och man blir väldigt trött av att bada.
Jag och Amanda la oss på sängen när vi kom hem och vilade en stund.
Vaknade för en halvtimme sen och jag är fortfarande trött.
Är väldigt snorig också =/
När hockeyn är slut ska vi åka till godishuset i Älandsbro, jag hoppas dom fortfarande har öppet då!!

Ikväll ska vi titta på melodifestivalen och jag håller tummarna för att jag får sova lite längre imorrn! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0