Lördag!

Klev upp med barnen imorse och gav dom frukost men jag fick springa och lägga mig igen, blev så fruktansvärt illamående :( Somnade om en stund och sen kunde jag också få i mig lite, konstigt det där.. Vi berättade för älsklingens mamma igår, hon blev jätteglad och skulle börja sticka :) Vi kunde inte hålla oss riktigt.. Men min mamma får överraskningen på julafton eller om vi träffas någon dag innan. Vi har iallafall bestämt att vi inte säger någonting till barna förrän efter ultraljudet om jag inte skulle hinna bli smällfet innan. Tror det kan vara svårt för dom att förstå om något inte går som det är tänkt. Hur gjorde ni andra om ni har fler barn, när berättade ni för de blivande syskonen?

Kommentarer
Postat av: Anonymast i stan

Du får ta å väcka upp karln din så han får ta hand om barnen så du å magen får lägga er att vila igen!

2010-12-19 @ 02:11:08
URL: http://www.anonymforever.nej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0