Fullt ös medvetslös!!

... ja, det är nästan så jag känner mig, medvetslös alltså! Som jag skrev tidigare så mötte jag och barna upp Zandra och Liam på biblioteket efter jobbet, vi var där en timme ungefär. Jag och Zandra pratade, Amanda, Liam och Freja lekte och Nora la ett pussel 21 gånger. Tror hon är lite för stor för att "hänga" med morsan och syrrorna på bibblan.. Vi lånade iallafall med oss varsin bok innan vi gick hem till Zandra.

images (1) Vårt fina bibliotek här i stan

När vi kom dit mötte Mats upp oss ute på gården. Vi blev nämligen bjudna på middag hos Zandra och Johan idag , tacos, det var hur gott som helst! Jag tycker alla får till köttfärsen så jävla bra men inte jag..? :/ Efter att vi hade smält maten lite så färgade Zandra mitt hår, tanken var att utväxten skulle försvinna. Det gjorde den nästan, jag är fortfarande lite mörkare närmast hårbotten i jämförelse med resten av håret men det får vi fixa en annan gång! :D Tack för hjälpen vännen ♥ Vi blev kvar nästan till 20 innan vi gick hemåt.

Jag hann nästan bara komma hem innan jag skulle iväg igen.. Jag och Emelie for och storhandlade på både COOP och ICA efter att hon hade slutat på jobbet. Fick med mig allt som jag skulle ha förutom 1 kg köttfärs, jag avvaktar lite med det och inväntar ett lägre pris ;) När vi åkte dit var det jättehärligt väder ute så ni kan ju tro att jag fick en chock när regnet öste ner när vi kom ut 1 timme senare!

Jag kom iallafall hem strax efter 22 och skyndade mig att packa upp alla grejer så jag kunde sätta mig ner i soffan och andas ut. Är slut i både kropp och knopp efter denna eftermiddag/kväll så det ska bli skönt att somna nu och vakna upp till en skoldag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0