UTVILAD!

Wow, vilken jäkla sovmorgon vi fick idag.. Trots att jag fortfarande är lite trött så måste jag ju säga att jag är ganska utvilad. Jag vaknade till första gången 5.45 för att mitt alarm ringde (det är ju måndag idag och jag hade glömt att stänga av det). Som tur var somnade jag om direkt och sov till 9 då nästa alarm ringde. Då var det dags att väcka syrran, hon svarade på en gång så jag kunde somna om igen.. :) Hade en massa sjuka drömmar och vaknade halv 11 för att jag var så kissnödig! Hade lätt kunna sova vidare om det inte vore för att jag var tvungen att kliva upp ur soffan.. Det är så tyst och tomt här hemma men jag njuter av varje sekund som jag får "vara mig själv". Nu ska jag kliva upp och äta lite frukost!

Snapshot_20120409_1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0