Lömska sjukdom!

Halva natten tillbringades på sjukhuset, jag kom hem vid 6 imorse och har sovit totalt ca 3 timmar det senaste dygnet. Jag är slut i huvudet och kroppen skriker efter lite sömn. Snart får jag äntligen gå och lägga mig. Det blev alltså ingen renovering idag, har tagit det lugnt med barna och sett på film. I eftermiddag blev det nytt besök på sjukhuset men den här gången hälsade jag på pappa. Han var riktigt pigg och glad idag :)

Nu är hela familjen samlad och jag känner mig lugn igen! Den där förbannade sjukdomen är fan inte att leka med. Man vet aldrig vad som kan hända och jag tar inget för givet längre.

Den ska inte få förstöra min familj!

image image

Jag älskar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0