Fettförbrännaren!!

Idag har det varit en grym dag!! Vädret har verkligen varit på topp och det är fortfarande väldigt varmt ute! :) Det blev en lång, väldigt varm och svettig promenad med Zandra och Liam imorse. Vi gick ut till sälsten och tillbaka, det är så jäkla fint där ute! :)

wpid-Screenshot_2012-07-24-10-59-56.png

wpid-Screenshot_2012-07-24-11-00-13.png

wpid-20120724_100650.jpg

När jag kom hem färgade jag håret innan jag ställde mig i duschen och sedan gick jag ut och klippte gräset, kanske skulle ha väntat med duschen men jag kan ju inte tänka på allt jämt! ;) Sedan kom Alma och Blossom hit, vi käkade lite korv och sedan hade dom vattenkrig ute och dom hämtade även hinkar med kallvatten som dom hällde över sig själva :D

wpid-20120724_151348.jpg Det var säkert jätteskönt i värmen :)

Zandra och Liam kom också förbi, han lekte med dockvagnen och hoppade på studsmattan medans jag och Zandra stog och gäspade ikapp :) Jag kanske inte alltid är det roligaste sällskapet.. haha!

wpid-20120724_154616.jpg

När alla hade dragit sig hemåt gick jag in och la mig på soffan med Freja och vilade en halvtimme innan det var dags att göra sig klar för träningen! Det var jätteskönt men jag hade glömt bort hur jobbigt det kan vara, får se om jag kommer kunna gå imorrn. BodyPump är inte att leka med om det är första gången på flera månader, benen är som spagetti just nu ;)

Imorrn väntar intervallträning, ett besök hos pappa och sedan ett core pass på gymmet!

Jag bränner fett som aldrig förr och det känns jävligt bra!! ;)

Snapshot_20120724_10


Kommentarer
Postat av: Zandra

Inte ska du känna att du är tråkig, man får vara trött.. Jag var minst lika tråkig ;) Man behöver inte alltid snacka och vara latjo lajban, vänner kan umgås ändå :)

Svar: Zandra: Ja, det är sant det du skriver! :)
Jannice

2012-07-25 @ 09:41:41
URL: http://Minbebis.com/blogg/zandras

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0