Girls night!

Pappan i huset är borta så ikväll  blir det tjejhäng! ♥

Innan han for iväg så hann vi äta världens godaste potatis/kasslergratäng, vi har aldrig lyckats så bra någon gång! Tyvärr gick det inte att fånga på bild hur god den var, jag försökte men den såg skittråkig ut ;) Till efterrätt blev det chokladpudding, grädde och jordgubbar! Riktigt gott!

CIMG4544

Ni kan ju gissa hur jag ser ut och känner mig nu....

Jag vet inte vad vi ska hitta på ikväll, misstänker att vi kanske hyr en film och gosar ner oss i soffan efter att Freja har fått bada lite ♥

Hoppas ni får en härlig kväll ni med!


Kommentarer
Postat av: Fia

Mysigt med lite tjejkväll =)

2012-06-29 @ 19:00:08
URL: http://www.sofsan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0