Pappas fight - Dag 20

Utdrag ur dagboken: Lördag 2012-06-16 Vi är snart inne på dag 21, 3 veckor har redan flugit förbi. Det första veckan gick i snigelfart men de andra 2 har gått jättesnabbt. Lennart och Kevin var och hälsade på dig under förmiddagen och Lennart satte upp bilder på Kevin och Missan på väggen som du kan titta på. Lennart tyckte du var mer med idag och försökte prata mest hela tiden. Du skrev lite i blocket också men han kunde inte riktigt tyda vad som stod. Malin och Emelie har också varit hos dig idag och dom sa samma sak. Alla tyckte det var så kul att träffa dig. Du hade sagt "jag älskar dig" och lite mer som jag inte minns nu. Det känns så surt att jag inte kan träffa dig varje dag! Som jag skrev till Anette: Har nästan glömt att du låg nersövd för någon vecka sedan och jag inte visste om jag skulle få se dina ögon igen.. Det har jag fått göra flera gånger om och jag har fått se dina ögon tindra av glädje när jag visade barnas teckningar första gången. Godnatt och sov gott! Älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0