Ett kärt återseende!

Det var så himla kul att få träffa Per och Marie igen, dom var efterlängtad av oss alla! ♥

Vi fikade och pratade i några timmar, tiden gick alldeles för snabbt som vanligt. Men vi hinner träffa dom mer innan dom åker hem igen som tur är! :) Vi har pratat om att ta en eftermiddag/kväll i Sundsvall. Äta mat, gå på bio och ta en öl eller så! :D

Jag gillar inte att dom har flyttat till Karlstad, saknar dom alldeles för mycket här hemma. Speciellt nu när det börjar bli sommar! Vi har haft så mycket kul och sjuka saker för oss ;)

CIMG2131

CIMG2170

Bilder från förra sommaren då vi var i Karlstad

♥Vänner för livet ♥

Jag har väldigt få vänner men dom jag har står mig riktigt nära och betyder väldigt mycket för mig. Hoppas ni vet vilka ni är! Tack för att ni finns och förgyller mitt liv ♥

Kommentarer
Postat av: Marie

Gulle!
Saknar er enormt! Speciellt nu när det börjar bli sommar.
Men vi kommer verkligen vara vänner för livet!

Haha! Tur att Per ser så glad ut :P

2012-05-13 @ 11:43:26
URL: http://sagolikahem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0