Vilken jävla kväll!!

Ingenting gick som det skulle ikväll och det känns så surt! Vi blev sena hem efter att vi hade hämtat garderoben. Precis när jag hade postat det förra inlägget så ringde Mats och sa att det fattades några grejer till sängen så vi vände om och for in på IKEA och köpte några reservdelar. När vi kommer hem är det kaos i hela lägenheten. Mats och barna hade varit snälla och börjat flytta runt sängarna. Klockan började närma sig 18 och ingen hade ätit. Vi var tvungna att få ihop sängen så Nora hade någonstans att sova och allt blev stressigt. Det var möbler överallt och det gick knappt att gå någonstans.. Det blev därmed ingen träning för min del och jag ställde till det rejält för Zandra :( Har haft ångest för det hela kvällen.. Inte alls nå kul! Det tog nästan 2 timmar att få ihop sängen och torka av den men nu är den på plats och garderoben likaså. Det finns en hel del kvar att göra men det får vi ta imorrn! Nu är vi trötta och sluta så jag hoppas på att få bra med sömn inatt. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0