BF+12

Som ni kanske märkt så har det inte kommit någon bäbis än, BF+12 idag! Tror inte att någon i våran släkt varit gravid så länge någon gång. Jag tycker så synd om Malin men om inget händer under helgen så sätts hon igång på måndag! Snart, väldigt snart kommer en ny underbar liten skapelse till världen ♥

Men den lilla kanske har väntat på att jag ska vara helt redo och det är jag nu! Jag har packat en väska med ett ombyte, slagit in presenten och kameran är laddad :)

Imorrn ska vi till Birsta med Malin och Emil så det är väl lika bra att ta med sig allt om något skulle hända så jag slipper åka hem för att hämta allt! :D


Kommentarer
Postat av: Alexandra

"Imorrn ska vi till Birsta med Malin och Emil så det är väl lika bra att ta med sig allt om något skulle hända så jag slipper åka hem för att hämta allt! :D"

Bra tänkt! Man vet aldrig när det händer!
Tycker himla synd om Malin jag med, måste kännas frustrerande!
Hoppas hon kommer ut snart och jag hoppas du lägger ut en bild fort också, så man får se och trigga igång livmodern lite ;)

2012-09-14 @ 21:57:13
URL: http://ivantapanummertva.blogg.se
Postat av: Janina

ville inte att alla jag känner ska veta allt så skrev inte, men kan berätta här, fick en rejäl panikångestattack, kräktes, skakade och höll på att svimma, fick ringa hem karln..jag vet vad det beror på, massa saker, det svåra är att veta hur man gör det bättre så det inte blir fler såna här attacker.. :-(

2012-09-14 @ 22:11:44
URL: http://minbebis.com/blogg/myfamily/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0