Tvillingarna troll! :)

Vi fick lite gjort idag ändå trots att både jag och Mats har känt oss lite hängiga.
Jag har rensat bort en massa papper från alla möjliga ställen och Mats har målat en byrå som vi ska ha i hallen efter att vi har målat om där! :)
Tror det kommer bli riktigt bra.

Amanda har lekt med Greta nästan hela dagen och Nora har haft Tilde här.

Vid 15.30 for vi till Jens och Nathalie för att äta middag och sedan hjälpte jag Nathalie att slinga håret.

Freja och Ellen har varit fulla av energi och dom härmar varandra nästan hela tiden, så himla kul att se!
Lyckades fånga dom på film när dom stod och kollade efter fåglar ;)

Jag hoppas att dom kommer att hålla ihop många år framöver!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0