Bakis!?

Fan vad seg jag har varit idag, har känt mig bakis trots att jag inte har druckit en droppe sprit.

Men det blev en lång natt inatt..

Vår match var slut vid 22.30 och sedan var det snabba ryck hem och duscha och se inspelningen av Idolfinalen!

Vi somnade vid 2 någon gång och fick en rejäl sovmorgon eftersom barnen sov hos Mats mamma.

Jag vaknade i panik strax före 11 och kände att jag hade sovit bort halva dagen.
For och handlade lite frukost och hämtade hem barnen.
Somnade på soffan en timme också.. är fortfarande trött :/

När hockeyn är slut ska vi se någon film som förhoppningsvis är bra :)



Hur matchen gick?
Vi förlorade med 9-4 men jag fick göra mitt allra första mål i innebandykarriären! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0