Växande ögonbryn! (2013-02-21)

Jag har bestämt mig för att låta ögonbrynen växa fritt ett tag.

Jag har plockat dom sedan jag gick i 8-9:an och dom är väldigt smala och har ingen bra form.
Nu fyller jag i dom varje dag för att dom ska synas över huvudtaget och dom blir aldrig likadana!
Vill att dom ska bli lite tjockare och sedan ska jag plocka dom snygga :)

Hur lång tid tar det för ögonbrynen att bli "normala"?
Gissar på att allt hår inte kommer att komma tillbaka som förr men en del hoppas jag på iallafall.
Och hur gör man för att stå ut med att dom kommer att vara bedrövliga ett tag framöver?
Kommer bli svårt att låta bli pincetten känner jag...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0