Världens underbaraste barn ♥

Jag och Mats fick världens bästa uppvaknande imorse!
Nora, Amanda och Freja kom in till oss kl 7 med frukost på sängen ♥

Dom hade fixat varsin tallrik med flingor och mjölk till oss och kaffe till Mats!
Hur underbara är dom inte? :)

Vid 10 for vi ner på gymmet hela familjen, barna lekte snällt i lekrummet medans jag instruerade Mats i gymmet.
Hoppas på att hinna ner dit en sväng imorgon också.

Hela dagen har varit lugn och skön och alla har varit glada.
Vi gjorde en tacopaj till middag och den blev 100 godare än sist!

Nu sitter jag med en acne killer och hoppas på att hyn blir fin tills imorgon då jag ska ut med några tjejer jag knappt känner :D

Vi ska avsluta dagen med en film som jag har hört ska var skitbra, The Impossible!

Kan någon svara på varför jag är så gul/orange/brun runt ögonen och vad jag kan göra åt det? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0