Idolaudition

Just nu borde jag vara på idoluttagningen...
Tanken var först att jag skulle följa med en vän som skulle ställa upp och sjunga men hon var inte riktigt redo så hon ångrade sig.
Jag fick i samma veva höra att dom behövde en assistent till kamerateamet och jag nappade direkt. Jag skulle alltså ha jobbat där hela dagen idag...

Men här sitter jag hemma i soffan, jag kände att familjen behöver mig mer och vi har en del som måste fixas här hemma!

Känns lite tråkigt att jag missar idol men det är ändå skönt att vara lite ledig på min lediga dag.

image

Tänkte berätta lite om rättegången senare om datorn blir ledig, det var med blandade känslor jag satt där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0