En liten present

Det har varit en väldigt lång dag idag, den här veckan bara sniglar sig fram :/
Sov dåligt inatt också pga näsan och halsen, hoppas på att få sova hela natten inatt!

Något som gjorde min dag till det bättre var att det väntade ett litet paket på mig när jag kom hem från jobbet.
Månadens glossybox!
 
 
 
 
Alltid kul med paket, oavsett vad det innehåller :)
Mascaran kom lägligt iallafall, min håller på att ta slut.
Har hört att den ska vara riktigt bra så jag får se om det stämmer imorgon.
 
Vi har även haft besök av Nathalie och barnen ikväll, vi ses alldeles för sällan nu för tiden men det är ju så det är när man jobbar och har en massa aktiviteter hela dagarna.

Ska strax åka bort till träningen och lämna lite bollar och se vad dom får göra för roliga övningar idag.
Jag sitter på läktarn igen och väntar ut förkylningen och kurerar foten :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0